TV show: Monty Python - Argument Clinic - Ricardo Marcenaro letter for Miriam Louie Brown

Posted by Ricardo Marcenaro | Posted in | Posted on 7:06



Thanks to benthecartoon Youtbe account



Miriam Louie Brown is an special friend for me.
In my first moments on Facebook I could not speak English.
One thing is to understand hearing, another: to write.
Now is not perfect, one year ago worst, it was the best monkey english of my life.
But something happened in spite of my bad English: people was very kind with me, they looked at me with love and concern.
I remeber Alison Linnit, like an angel, if somebody touched me in a derogatory way, my beautiful panter immediately helped the situation.
Working with dictionaries in my hand, with a great sum of work, with the help of Miriam, days of messages on Facebook, and in a year, I improved my English, is very far of my cult spanish, that is a limit for me, but I'm working and I know one day...
One day, I ask Miriam to help me with a text, she changed positions of words who changed sense of the exactly form that I use in spanish, that is not common.
Poor Miriam, I got nervous because of limitation of not being able to do it alone, screw up so that she began to mourn, and I love her... uf, I was a stupid, an exacting without limits, an inconsiderate person.
In bad and good times: our souls are welded.
Now the problem I have is when people make me get a poem in English to read it and I do a review or comment, I do not have all the weapons to do so as I can with comprehensive Spanish, that gives me a lot of hatred of my own limits, is that someone may think I'm a thoughtless, but more would be if I do wrong in criticism.

Dear Miriam, in this monkey english of my present, I'm saying: love you. Thanks for the video.
Have a nice day and a beautiful life, you are inside of my hart.


Miriam Louie Brown es un amiga especial para mí.
En mis primeros momentos en Facebook no podía hablar inglés.
Una cosa es entender la audición, otra: escribir.
Ahora no es perfecto, hace un año peor, fue el mejor inglés mono de mi vida.
Pero algo ocurrió a pesar de mi mal inglés: la gente fue muy amable conmigo, me miraban con amor y preocupación.
Recuerdo a Alison Linnit, como un ángel, si alguien me ha tocaba en forma despectiva, mi hermosa pantera inmediatamente ayudaba a la situación.
Trabajé con diccionarios en la mano, con una gran suma de trabajo, con la ayuda de Miriam, días de mensajes en Facebook, y en un año, he mejorado mi inglés, está muy lejos de mi español culto, que es un límite para mí , pero estoy trabajando y sé que un día ...
Un día, le pido a Miriam para que me ayude con un texto, ella cambió las posiciones de las palabras que cambiaron el sentido de la forma exacta que yo uso en español, que no es común.
Pobre Miriam, me puse nervioso a causa de la limitación de no poder hacerlo solo, la fastidié de modo que ella comenzó a llorar, y yo la amo ... uf, yo era un estúpido, un exigente sin límites, una persona desconsiderada.
En tiempos malos y buenos: nuestras almas están soldadas.
Ahora el problema que tengo es cuando la gente me hace llegar un poema en Inglés para leerlo y hacer una revisión o comentario, no tengo todas las armas para hacerlo como puedo con el español en general, que me da mucho odio de mis propios límites, es que alguien puede pensar que soy un desconsiderado, pero más sería si hago mal en la crítica.

Estimada Miriam, en este Inglés mono de mi presente, estoy diciendo: te amo. Gracias por el video.
Tenga un buen día y una vida hermosa, que está dentro de mi corazón.




(:)

Ricardo Marcenaro
Sculptures – Esculturas
ricardomarcenaro.ning.com/

Ricardo M Marcenaro - Facebook

Blogs in operation of The Solitary Dog:

Solitary Dog Sculptor:
byricardomarcenaro.blogspot.com

Solitary Dog Sculptor I:
byricardomarcenaroi.blogspot.com/


My blogs are an open house to all cultures, religions and countries. Be a follower if you like it, with this action you are building a new culture of tolerance, open mind and heart for peace, love and human respect. Thanks :)


Mis blogs son una casa abierta a todas las culturas, religiones y países. Se un seguidor si quieres, con esta acción usted está construyendo una nueva cultura de la tolerancia, la mente y el corazón abiertos para la paz, el amor y el respeto humano. Gracias:)


(::)


 

Comments (0)

Publicar un comentario